Dopförberedelser

Godagens sköningar!
Idag börjar min semester äntligen & jag är så himla glad! Så snabbt dessa veckor gått, jag minns när jag längtade efter att denna dag skulle infinna sig för f e m veckor sedan :-D
Skönt med lite långledighet och tid för familjen. Idag är vi bjudna till barndop, det är min systerson Joel som skall döpas och jag skall fotografera det hela kalaset Ofcourse! Det ska bli en ära att förverkliga denna dag i bilder ♥
På mig ska jag bära min nya vita långklänning från VERO MODA.
Nu rusar tiden iväg och vi måste kila...
Hoppas ni får en underbar dag.
 


 Marie

fina du =D



URL: http://myflowergirl.blogg.se



 Therese

åh vad fin du är Annika!! Hoppas ni får ett jätte fint/trevligt dop:) Ser framemot nästa vecka! kram-Therese



URL:



 Jenny

Hittat den klänningen nu? Jag letar efter en sådan. Svara gärna till min mail



URL:






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?