På resande fot

Åh som mitt mammahjärta värker, det gör ont i mig när mina barn inte är hos mig.
Idag åkte vår lilla tjej till Finland med flyget e n s a m, och hon klarade det galant. Kan stolt säga att jag är en lycklig mamma just nu. Hon är så himla duktig vår stora tjej ♥
 
Det började bra på Arlanda & hon såg fram emot resan jättemycket och har gjort det i flera veckor! Hon har sett fram emot mötet med pappas moster Eeva och kusin Sanna. Men som alltid brukar det komma en släng av hemlängtan när hon väl hamnar på plats, väldigt ofta & inget ovanligt för hennes del, men nog så jobbigt :-( Ledsamheten smittar liksom av sig på alla. 
Var gång samtalet ringer och visar i displayen knyter de sig i hjärtat när jag hör henne vara ledsen av saknad. Det är ju tur att hon är omgiven av kärleksfulla människor som finns där och kan trösta när jag inte alls duger på andra sidan östersjön känns det som...
Hon blir iaf. lite lugnare när hon hör våra röster i luren så lite hjälper det nog ändå. Det enda jag hoppas på nu är att det släpper och att hon kan njuta av semestern till fullo tillsammans med släkten. 
 
Bjuder på några glada bilder från dagens äventyr!
 
Gud som mamma saknar & älskar dig ♥


 Marie

Ohh förstår dig, men roligt att hon såg fram emot det mykt



URL: http://myflowergirl.blogg.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?