The last Days

Jag minns när vi kom hit till Alanya för snart två veckor sedan och nu närmar vi oss hemresan. Tiden har verkligen gått i ett rasande tempo. Vi har haft det helt underbart och upplevt många fantastiska stunder & roliga händelser att lägga på minnet. Vi har skrattat, lekt och slöat omvartannat.
Jag v i l l men ändå i n t e skiljas från detta underbara klimat. Hemma väntas regn och rusk och en årstid med kyligare dagar, något vi inte sett skymten av under dessa två veckor här i Turkiet...
 Tycker mig se att jag fått en fin färg om man jämför med hur blek jag var när jag kom! Det är bara och se foton från resans början här i bloggen så ser man skillnad, jag vill i alla fall inbilla mig det :-D 
 Haha fåfänga jag smög in på toaletten i lobbyn igår & lekte lite med kameran framför spegeln och se där vilken spegelbild ;-) Jo jag ser skillnaden och jag känner mig snygg och fräsch i min nya ton. Håret är dock i behov av klipp och färg när vi kommer hem, det har verkligen blivit risigt av all sol och bad.
 
Längtar hem till vår säng, att få tvätta upp alla kläder, att få träffa nära och kära, äta hemlagad mat och komma hem till vårt hem. Ja jag saknar tom dammsugaren. Knäppa jag :-)
Jag vill fixa naglarna, gå till frissan och inviga mina nya kläder.
 
Det känns trots allt rätt okej och åka hem till Sverige!


 Anna

Välkomna hem! Tycker oxå att det faktiskt är rätt skönt att komma hem efter några veckors resande! Kram!

Svar: Haha vi har inte kommit hem ännu, men söndag natt så ;-)))
Lyckligmamma



URL: http://www.annna.se



 Mirre - En Fotograferande hundtoka

Det är allt skönt att komma hem, men de sista dagarna då man vet man ska hem så är det världens ångest som smyger på en

jajjamän klart du fått färg =D



URL: http://myflowergirl.blogg.se



 Anna

Vet att ni inte är hemma ännu, var lite tidig med kommentaren bara.......

Svar: Jaha hihi tack vännen gulle dig!
Lyckligmamma



URL: http://www.annna.se



 Therese

Hej! vilken snygg färg du fått! ser riktigt fräsch ut vännen! ska bli roligt att ni kommer hem snart:) kram



URL: http://tindraochtuss.blogspot.com






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?