Home Sweet Home

Borta bra hemma bäst! Det påståendet stämmer väldigt väl, för just så känner jag just idag.
Resan hem gick bra men blev som ditresan djävulskt lång. Vi var inte hemma förrän 04:00 i natt och då hade vi varit på resande fot i 10 timmar!  Det känns i hela knopp & kropp. I morse vaknade jag 9:30 å det kändes som om jag hade jordens vidrigaste b a k s m ä l l a efter en krogrunda!
Illamående, yr och helt matt. Efter lite frukost blev det bättre och sen har jag varit på benen non stopp ;-) 
Efter härliga två veckor är kläder, handdukar, badkläder m.m. så där härligt äckliga av krämrester, svett och saltvatten så nu går maskinerna i tvättstugan varma, Ä N T L I G E N!
Kylen ekar tomt och en välbehövlig storhandling behöver göras idag eller imorgon. Tur att vi har två semesterdagar kvar...
Här är jag i dagens outfit, topp från Top Shop, kjol från Ellos Josefine och bandau bh från BIK BOK.
 Kyla och regn spelar ingen roll, jag är bara gllad i att vara h e m m a :-D


 Therese

Välkommen hem!! Hoppas ni haft det bra och att ni har haft en bra dag idag! vi höres snart:) kram



URL:



 Mirre - En Fotograferande hundtoka

Ja uj vad tvätt det blir då man varit borta och massa annat. Men välkomna hem =D



URL: http://myflowergirl.blogg.se



 Nikita

Ja känslan av att komma hem då man varit borta länge är svårslagen !



URL: http://Nikital.blogg.se



 Anneli

Alltid lika skönt o komma hem, hur bra man än må ha haft det på resan :)



URL: http://vardagssaker.blogg.se/






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?