Orolig sömn

Just nu sover jag som en k r a t t a, & det har jag gjort två nätter i rad! Är verkligen urless på det. Känner mig vare sig utsövd eller i form på dagarna, och det känns som om jag bara går runt och gäspar på jobbet. Tror det är lite väl mycket i huvudet just nu som cirkulerar & hjärnan bearbetar det hela på högvarv nätterna igenom, eller? Jag drömmer om de mest skummaste drömmarna, från att vara på ett ställe i drömmen till att plötsligt vara någon annanstans, men ändå går historien ihop?
 Lustigt hur hjärnan tolkar intryck och kokar ihop fantasier.

Orka en natt till utan någon vidare sömn? Då blir jag galen...
Det är ju tur att jag har min älskade bredvid mig när jag vaknar upp om natten och behöver trygghet ♥



God Natt Alla!
            



 Jonna

Godmorgon Annika !

Hoppas du fått sova nått? Stackare, vet hur de är, men jag är ju gravid så är la därför ;)

Ja de är super bra och planera och storhandla! Hoppas de håller i sej!!

Vet också hur de där är ! " vad ska man äta idag " samma eviga fråga! Puh !!



Ha en skön dag i solen goa du !



URL: http://blogg.mama.nu/jonnahansson/



 Jouline♡

Vad jobbigt att du inte kan sova på nätterna, kanske är du lite stressad? man kan ju ibland vara stressad utan att man själv vet om det.



Ja det är verkligen jobbigt med vår tv just nu, känner att jag inte gjort något annat idag än suttit i telefon och försökt få hjälp. Tyvärr löste sig inte felet och nu inväntar vi en killa som ska komma hem till oss för att fixa detta men han kommer inte för än nästa vecka :( Jobbigt att allt ska ta sån tid, men vad ska man göra.. Hoppas du sover bättre inatt Kram!



URL: http://stylebyjouline.blogg.se/






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?