Tacksamhet

Som ni säkert läst tusen gånger om så upptar min skola den mesta tiden av mig just nu förutom familjen som alltid kommer vara nummer ett för mig. I veckan orkade jag mig dock på att ladda upp bilder från kameran som legat halva sommaren och fann denna underbara linslus. Jag bara älskar bilden. Vår glada underbara buspojk. Älska dig så hjärtat värker 
Emilia min vackraste sångfågel en klok och kreativ tjej med ett hjärta av guld.
Mina barn är allt jag har, en gränslös kärlek där inget går att mäta mot det jag känner för dem. En fantastisk och unik uppgift jag fått i livet att få skapa två unika starka individer att bli goda omtänksamma medmänniskor. Känner en oändlig tacksamhet över livet och det jag har
åstadkommit hittills. Älskar er ♥


 Anne

Fina bilder. Kram.💕



URL: http://annesjuklingen.blogg.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?