Fina klänningar till vardags och fest

Jag kan bara inte få nog. Just nu är jag shopping-sugen-tokig och skulle vilja handla allt som kommer i min väg :) Det finns så mycket snygga plagg på diverse sighter och det är verkligen lustigt, för n y l i g e n tyckte jag att jag inte hittade någonting när jag sökt och letat men inte funnit, och inget jag känt sådär w o w över på väldigt länge. Nu dyker det upp ena plagget efter det andra :) What a explosion! Vad nu då? Är det vårinspiration som börjar infinna sig?
 Dessa klänningar från Nelly är ju galet läckra! Någon snygg till vardags och andra till fest, jag vill såklart ha alla. 
 
Må bäst! 


 Marie

Snygga, näee det är ok med Bellman, han skulle ej naffsa, men det lär ju tränas så att det inte blir ett problem för Bellman så
kram



URL: http://myflowergirl.blogg.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?