Julklappsinköp

Godmorgon! 
Efter en tur till vänner vi inte sett på länge för glöggfika igårkväll blev det en sen morgon för vår del. Skönt och bara kunna slappna av och verkligen njuta av julledighet! Nu är vi alla lediga till den 7 januari så det känns skönt och få lite tid tillsammans som familj 
 
Idag är min plan att gå på stan och köpa de sista julklapparna. Jag är inte helt klar och det känns sådär att komma i sista stund med det och trängas i milslånga köer till kassan, men tyvärr har skolan tagit all tid så jag har inte hunnit ligga ute i god tid i år som jag helst velat! 
Det blir en tur till Farsta centrum och hoppas innerligt att allt jag behöver finns där nu. Puh.
Här måste rappas på... ;)
 
Glad 4:e advent till er alla 


 Sus

Hoppas du får en underbar 4e advent :) <3



URL: http://www.oslofru.com



 Ljuvliga Drömmar

Önskar dig en underbar 4:e Advent! :)

Hoppas att du finner dom sista klapparna i tid!



URL: http://ljuvligadrommar.blogg.se/






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?