Snart kan det bli verklighet

Jag är så nervös, och jag ska berätta. I förra veckan mailade jag mitt CV, personligt brev och även en bilaga med min utbildnings innehåll alltså beskrivning av mina kurser till en redovisningsbyrå här i stan. Jag letar ju praktikplats till hösten och hoppades alltså på en respons därifrån då företaget verkar bra! Dagen efter mitt mailutskick fick jag först ett svar om att de mottagit min ansökan, men inte hade gått igenom den och om det blev aktuellt för en intervju skulle dem höra av sig. 
 
Okej tänkte jag det lät ju inte som loppet var kört...än...
Redan lite senare samma dag återkom de igen om att jag blivit kallad till intervju som är förlagd till imorgon!
Hoppas innerligt på att jag får praktik där och sedan ett fortsatt samarbete efter jag blivit klar med studierna. Har på känn att detta kommer gå bra, då jag kan tala för mig själv och är väldigt social och trevlig. Dem flesta brukar gilla min självsäkerhet (även om inte jag anser mig själv som självsäker) att jag är öppen, ambitiös och lyhörd :) 
 
Så nu sitter jag här dagen före och är toknervös! Gah! 
 För övrigt regnar det och är ruggigt, så ruggigt att jag fryser hemma trots filt och tofflor i soffan. Snart är det dock dags att åka till skolan och ha dagens första lektion i redovisning/företagsekonomi. 
 
Ikväll väntar föräldramöte kl.18:00 på skolan för Emilias del, och lite plugg för mig förstås. 
 
Hoppas ni andra får en fin dag och slipper det gråmulna som vi.
 
♥ Kramen 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?