Vi går mot Vintertid

Ja då var vi där igen. Det är dags att ställa om klockan till vintertid och få en härlig hel timme mer och sova. Jag tänker tillbaka på sommaren, den fantastiskt fina sommaren vi haft, att den så galet snabbt spolats förbi! Nu känns det som en evighet till nästa :( 
Är det vintertid så är det. Jag ligger fortfarande & drar mig i sängen. Jag envisas med att gå upp. Emilia och pappa bubblar i poolen ute och Melvin leker. Igår morse drabbades han av hög feber och låg däckad hela dagen och kvällen. Stackars liten :(
Igår gjorde vi inte så mycket annat än att vi storhandlade mat och sedan spenderade vi kvällen framför premiären av vårt efterlängtade program "så mycket bättre" och vår lilla sjukling bredvid oss.
 
Idag har vi inte panerat in någonting. Känner mig rastlös och skulle gärna vilja göra något egentligen, men vädret är inte det roligaste och även om Melvin inte har feber just nu bör han ta det lugnt. Älsklingen ska till sjukhuset i em och hälsa på sin pappa en stund som akut hamnat på sjukhus :-/
 Så det finns väl inte så många alternativ I guess? 
 
Hoppas ni får ett mysigt avslut på denna vecka.


 Marie

Ja just det, nu ska man ställa om klockan, skönt att få sova lite längre



URL: http://myflowergirl.blogg.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?