It's a good day because It's Friday

Jisses vilken stressig morgon. Stress stress stress. Melvin kommer in till mig och säger "mamma jag vill se på tv" och jag svarar honom att jag kommer upp när klockan ringer, (ställde den på 7:00) både ben och ögonlocken kändes för tunga för att kliva upp. Men efter att Melvin för tredje gången absolut nu på momangen m å s t e se på Bolibompa morgon så tänkte jag att det verkade lite märkligt att klockan aldrig ringde?
Kollade mobilen och klockan visar 7:45!!! Jag hade ställt väckarklockan på fel veckodag :-/
Jag har försovit oss! Snacka om att jag flög upp som en raket ur sängen :) 
Glada hjälpsamma ungar lyssnade duktigt så morgonen gick ju smidigt ändå trots allt. Det är ju fredag!
Nu är de på plats och jag försöker varva ner lite med en kopp kaffe och smörgås till morgonnyheterna. Så skönt och ladda upp dagen i lugn och ro. Har inga jätteplaner för denna fredag, men byta sängkläder och tvätt står på schemat denna morgon, sen blir det dusch, färga bryn & fransar, försöka piffa till mig. Ett besök till systemet för alkoholfri dryck att njuta av ikväll till en ostbricka är aldrig fel.
 
Det är dags att välkomna helgen och mysa med min underbara familj.


 Anna

Hej Annika! Vad fint du har fått på din sida *gillar*
Önskar dig en härlig helg! Kram <3



URL: http://annna.se



 Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Sent svar här från mig, förlåt. Att det blev så många mil mellan mig och sambon just nu beror på att vi bor i Göteborg men jag fick ett extra jobb i småland under några veckor.

kram



URL: http://patriciac.blogg.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?