Några måsten till vårgarderoben

Här kommer en liten nattuppdatering. Svårt och sova. Ikväll ha vi haft lite "Mellokväll" med gott sällskap här i Karlsborg där vi är på besök över helgen. Tycker rätt låt vann och jag blev nästan tårögd av att Robin inte själv fattade att han vunnit ♥ Känslosam som jag är ;-)
 
Kikade in på Bubbleroom och fann dessa toppar jag skulle vilja ha nu till våren. Tycker garderoben behöver uppdateras en aning bland topparna efter rensning sedan vi flyttade in i huset. Nu ser jag verkligen vad jag behöver och inte. Bra med flytt och rensning ibland eller hur? ;-)
 

Nä om jag skulle ta och föröka sova nu, imorgon blir det ett jobbigt farväl av underbara familjen Carlsson och reser hem igen.
 
Hur ha er helg varit? 
 
Puss 


 Marie

Ohh så fina =D



URL: http://myflowergirl.blogg.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?