En söt liten bänk till hallen

God kvällsis! 
Home sweet home. Trött och tom i skallen är jag nu äntligen hemma efter lite kvällsjobb. Alltid lika härligt och komma hem till sin familj o sitt hus ♥ 
 
Idag har jag äntligen färgat håret, stod fasiken inte ut och se de grå stråna fram i pannan och kring tinningarna längre, fy så gammal man känner sig då och inte speciellt pigg och snygg heller för den delen :-( Inte ens 35 och redan grå? Mina pärons gener slår igenom förmodar jag *gahh* Nyansen var näst intill densamma som vid förra frisörbesöket "guldbrunt" men denna gången färgade jag det själv! Resultatet blev som förväntat b r a :-)
En genomgående klippning av håret gjorde jag i förra veckan så nu känns de sådär luftigt och skönt i topparna igen.
Nu har jag kommit in i en liten svacka med uppackandet av flyttkartongerna, har liksom ingen lust, men jag tar väl någon kartong då o då...
 
Nu när de börja bli fint i hallen känner vi båda att de saknas en möbel i hallen även om vi inte vill dölja den stora hallen & den snygga fondtapeten med en massa möbler. 
 
Något att sitta på? Fann denna skönhet på JYSK. Bänken med förvaring för 675:- och då är den nedsatt just nu. Är ingen större fan av Jysk men just denna tänkte jag iaf gå och kika på imorgon. Vi får väl se om den får flytta hem till oss ;-)
Nu är jag faktiskt redo för sängen så det är väl dags att göra sig i ordning. Hoppas ni haft en bra dag.
Natti mina finisar 


 Sanna Andersson

en sån bänk har jag i min hall fast en svart. Jag är supernöjd med den och det är kanon att sitta där och sätta på sig skorna osv...något jag ska varna för är att när man drar ut lådorna så skaver det på kanten under. Upptäckte det försent på min så färgen är avskavd på listen under lådan.
Annars är jag supernöjd !



URL: http://moonzanna.se/






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?