En blandad lördag

Hej på er denna myslördag! 
Är det någonsin lugnt när man har barn? I morse började vår dag redan 8:00. Melvin var nämligen bjuden på kalas på Andys Lekland i Nacka redan klockan 10:00! Försjutton vem har kalas så tidigt? Det är iaf första gången vi är med om det. Även om barnen var trötta i morse så var de glada av att komma iväg på något kul :-D
 
Solen skiner och det är riktigt skönt ute. Tyvärr är kontrasten mellan värme och iskyla väldigt stor. Bitande kyla nattetid ogillas. Barnen har iaf haft skoj ute i skogen på vår baksida tillsammans med Emilias nyfunne vän Thea. En termos med varm choklad och tre muggar uppe på bergsknallen tyckte dem var mysigt, det såg riktigt mysigt ut när de satt där...
 
Nu längtar jag efter sommar och värme och blev riktigt sugen och påmind om att börja köpa lite sommarkläder.
Ellos hade en hel del ballerinaskor i härlig blandning av färger & mönster till bra pris!
Annars kommer vår lördag mest bestå av pyssel hemma och hämtmat! Älsklingen och Danne kör sista rycket och lägger klart Melvins golv. Sen kan vi äntligen göra en runda på IKEA någon helg framöver och köpa sängar till barnen. Beundrar dessa två karlar och deras tålamod när det tillstöter problem på vägen. Glad att jag slipper bry mig ;-) Jag ska väl ta och inreda mannens klädkammare och se ännufler kartonger försvinna...
 
Hoppas ni får en härlig kväll 


 Marie

Ohhh så snygga ballerinaskor =D



URL: http://myflowergirl.blogg.se



 Therese

mysig helg med kalas och lite renovering på det;) Ja längtar också till våren! Fina skor du tittat på, själv gjorde jag en beställning på hm idag:) med vårjacka och snygga skor:) såg ditt sms! vill gärna komma snart! men så mycket nu bara..kanske kan ses i april? någon helg? hur är det med emilias arm?? hälsa goa familjen från mig och tindra! kram



URL:






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?