Livet är inte rosenrött hela tiden!

 Ja som ni ser så är det väldigt glesa uppdateringar inne på bloggen just nu.
Ni är inte bortglömda bara jag som inte hittar inspiration till att skriva något om :-/ 
Antar att det är så det är i perioder? 
 
Mitt liv känns inte så spännande just nu. Jag mår sådär & jag brukar ha mina svackor så här års inget ovanligt inte alls, men det är förfärligt tungt emellanåt absolut. Längtar så innihelsike efter våren nu, blir nästan otålig! 
En weekend till varmare breddgrader skulle passa fint nu där jag kan ladda upp mina batterier...
 
Om femton (15) dagar får vi nycklarna till huset! Känns bra, känns riktigt bra! Vi planerar för fullt och jag tror att vi bestämt oss för vilka tapeter vi ska ha nu. Tänkte beställa hem dem under nästa vecka! 
Det är en hel del pusselbitar som måste falla på sin plats och det krävs lite planering! Måste börja packa smått och börja rensa och det är en massa annat innan flytten bär av. 
 Vi ser fram mot detta jättemycket nu alla här hemma :-) Om det blir glest på uppdateringsfronten så är det huset som kräver min tid för tillfället men jag lovar uppdatera med före och efter bilder på renoveringen.
Hoppas allt är bra med er mina raringar?
 
Puss & Kram 


 Jouline♡

Åh hej fina du! Som jag letat efter din blogg va *skratt* men inte funnit den bland alla mina kommentarer. Men nu när du skrev blev jag jätte glad :) Hur mår du? och vad roligt att få nycklarna till huset om bara 15 dagar :) Då får du säkert lite mer inspiration sedan. Ibland har man sådana svackor man känner att det inte finns något att blogga om, det kommer och går det där.. så är det för mig iallafall! Ja just nu jobbar jag rätt mycket men det blir gott sen när lönen kommer :) Hoppas du får en fin fredag kväll kram!



URL: http://stylebyjouline.blogg.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?