Drömkåken är vår!

Imorgon är vi alltså husägare på riktigt och nycklarna kommer vi hålla i våra händer! Minns när jag tänkte
"nu är det tre veckor kvar" och vips nu är dagen äntligen här tiden har verkligen sprungit iväg! Hoppas renoveringen går lika snabbt och smidigt som allt annat hittills gjort också?!
Imorgon blir det besök till banken för att färdigställa lånen och träffa mäklare och säljarna för att göra klart husköpet. Det känns stort väldigt stort.
 
Det vi ska göra i huset nu då är;
 
* Måla alla innertak helvita (i nuläget är det vitlaserad träpanel).
* Måla & tapetsera fondväggar i sovrum och vardagsrum.
* Lägga parkettgolv i sovrum Och slipa upp parketten i vardagsrummet.
 
Och förutom detta skall självklart rummen inredas och barnen ska få nya möbler och sängar m.m.
Så nu vet ni vad vi har och göra framöver ;-) Och bilder kommer...
 
Nu ska maken massera mina axlar så jag slipper denna spänningshuvudvärk som plågat mig hela dagen idag.
 
Hoppas ni haft en bra torsdag. 
 
Kram mina vänner 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?