Vi har flyttat!

God kväll i stugorna alla finisar.
Vi lever men jag känner mig mer död än levande efter denna renovering och flytthistoria :-D Men lycklig över mitt hus det är jag ;-) Det har blivit så fint att ni inte kan ana, sån stor skillnad att de förra ägarna aldrig skulle känna igen sig om de kom hit idag...
 Allt känns nytt & fräscht.
Just nu bor vi alltså då i ett enda kaos av flyttkartonger efter helgens flytt. Känns som om vi aldrig blir klara, men jag har alltid så bråttom när det gäller sånt här vill få allt klart på momangen haha omöjligt jag vet och
så t y p i s k t mig! 
 
Annars mår vi bra! Den senaste tiden har vår vardag kretsat kring renovering, packning och flytt såklart. Har faktiskt knappt hunnit prata eller träffat våra vänner så mycket vilket känts tomt, men snart kan vi äntligen bjuda hem dem till vårt nya hem för mysiga middagar framöver. Självklart har bloggen varit bortprioriterad ett tag men jag har verkligen saknat bloggandet och er. När jag haft en gnutta tid har jag kikat in lite snabbt till er favoriter men tyvärr inte hunnit kommentera som jag alltid annars gör, men tiden har inte riktigt räckt till :-( 
 
Vi hann i princip klart med hela renoveringen invändigt, förutom lägga golvet i Melvins rum. Det sista rycket gör vi i helgen annars blir det nog aldrig av! 
 
Att flytta är ett helvete tycker jag! Så för min del var detta vår sista flytt för lång tid framöver, vill inte ens höra ordet "flytt" igen jag kräks! 
I skrivande stund sitter jag nu med filt i soffan framför brasan och njuter av sprakande ved och eldflammor, riktigt rogivande att se på faktiskt.
 
Foton på resultatet kommer så fort jag fått lite ordning på torpet! 
 
Tillsvidare bjuder jag på en bild av det nya köksbordet & sovrumslampan vi inhandlat på Mio. 
Nu väntar en kopp te innan jag ska krama man & kudde.
 
Hur mår ni?
 
Kram 


 Marie

Sitta med filt i soffan framför brasan lät mysigt och härligt att ni trivs så bra i huset, ska bli roligt att få se bilder sedan =D

Kramar



URL: http://myflowergirl.blogg.se



 Madeleines.se - FotogladGravidMamma

Ja fy, tiden rusar iväg allt för snabbt så det gäller att ta vara på de små stunderna och härochnu! Så härligt med husdrömmar som gått i uppfyllelse, hoppas att det är vår tur om några år :D

KRAM



URL: http://madeleines.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?