Sveriges djurrike...

Gokvällis!
Snart är vi framme efter 11 timmars resa med en del stopp längs vägen naturligtvis :-)
Framme hade vi varit vid det här laget om inte Sveriges s t ö r s t a renjord och då pratar vi om en sträcka av 3 km där renar belamrat vägen och vi har nog fått uppleva minst 600 st i stora flockar totalt! Barnen är lyriska! Sveriges djurrike är nog av det fantastiska man kan uppleva på nära håll i det vilda? Jag måste säga att jag aldrig upplevt något liknande och jag är lite fascinerad av vår renupplevelse.
 
Här en liten bild på mor, son och systerdotter och en del få renar via foto från
Instagram alltså inte den bästa kvalitén.
 
Nu börjar jag få lite ont i rumpan av sätet och längtar tills vi kan boa in oss i vår stuga, då ska jag lägga bena högt och sträcka ut kroppen ja om en sisådär 30 min *puh*
 
Hur mås det ikväll med er mina vänner?





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?