Hej vardag & måsten...

Godagens denna blåsiga tisdag! 
Då var vi hemma igen med jobb och vardag & allt vad det heter, men vi har haft en underbar skidvecka så jag ska inte klaga. Det är ju kusligt vad snabbt dagarna far iväg och inte minst
när man har roligt :-) 
Idag har jag pysslat lite i tvättstugan och försökt komma ikapp tvätthögen vi drog på oss under semestern plus den som blev kvar hemma innan semestern *phew* Sen har jag varit så duktig och röjt bort "skit" som legat på bänken i tvättstugan så nu är det rent & snyggt! Det älskar jag, ja när det e sådär undanplockat och dammfritt så gott det går i en tvättstuga dvs. Haha...
 
Idag äntligen hann jag även med ett litet fikabesök hos familjen Larsson då jag fortfarande inte sett deras nya hus än. Jag möttes av en jättefin kåk och en sprudlande glad liten Agnes 6 månader. Hon jollrade så fint i köket medan vi fikade. Att träffa vänner så här mitt i vardagen innan jobbet är så uppskattat, det får mig och gå till jobbet med ett leende på läpparna ❤
 
Hoppas ni får en fin tisdag 
KRAM





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?