En liten söt teservis...

Idag var jag ner till Port 73 med Emilia och skulle leta lite vårskor jag lovat sessan, underställ, och om möjligt finna några skidbrallor på rea till maken! På lördag åker vi till fjällen för en veckas skidsemester :-D
Mannen saknar en del utrustning så det blev dagens uppdrag. Hem kom jag utan kläder till älsklingen och ingen rea, men en underbart charmig teservis fick flytta hem till oss från Inn&Finn. Älskar butiken just för att de har så sjukt fina inredningssaker och är sjukt jäkla billiga! Alla dessa saker på bild för 215:- En sån diskmedelpump har jag länge velat ha men de från Cultdesign är på tok för dyra, denna är snarlik faktiskt och för endast 59:- 
Hjärtat av halm tänkte jag hänga i fönstret vid ytterdörren, så söt...
 
Har ni Inn&Finn i närheten tveka inte en sekund att kika in där! 
Det finns ingen mysigare känsla än att få bjuda sina gäster på en varm kopp te från en fin kanna. Denna kommer garanterat att åka fram och inte b a r a vid speciella tillfällen
 


 Mirre - Dalatös

Ohh så fint =D, hade en tvålkopp som är lika som diskmedelsflaskan, tyvärr rostade min kork



URL: http://myflowergirl.blogg.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?