Älskade unge!

Grattis mosters lilla hjärta på födelsedagen idag ♥
Tänk att för t v å (2) år sedan just idag föddes denna lilla underbara Novali på tok för tidigt i v.24 och hade endast en flugvikt på 656g! Hennes liv svävade mellan liv & död, men hennes envishet tog henne hit där hon är idag en underbar unge med full av liv! Hon spider så mycket glädje. Här lagar hon mat med "plusspluss" pusslet till kusinen Emilia :-)
Emilia älskar henne så och älskar alla små barn och särskilt sina små kusiner Novali, Elin och Joel, men hon älskar ju även dem stora åsså såklart :-) Men just "små" barn är något hon håller särskilt kärt, kanske just för att dom e små och något hon känner att hon vill ta hand om & kan känna sig lite stor precis som en liten m a m m a?
Hon brås väl på mig för jag var likadan! Men sen fick jag ju barn tidigt också (jag var 22 år när hon föddes). Ångrar inte en sekund att jag blev mamma tidigt i livet, men jag ser ju helst att mina barn bygger upp en trygg framtid för sig innan de bildar familjer om jag får bestämma. Det var ju precis det jag gjorde trots mina unga år. 
 
Älskar min underbara familj ♥





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?