Vi besöker stallet...

Go kväll alla söta.
Å så var söndagen här i vanlig ordning och ännu en vecka med i bagaget. Måste helgerna alltid gå så fort när det är som bäst?
Idag har det varit en vacker höstdag med sköna vindar och vi har besökt min vän Madelene och hennes barn i stallet. Vi har gosat i hagen med hennes hästar och fölungen Dragster, vilken underbar liten skönhet! Emilia har fått ryktat hästen Straus "strutsen" & ridit lite barbacka upp på honom och vi har även hunnit med & gosat med deras chinwawor som snart väntar valpar. En av dessa har min mor beställt till sin lycka! Melvin lekte glatt med lille Love utanför stallet och nöjde sig med det för någon ridtur var han inte ett dugg intresserad av :-D

Emilia var så lycklig av att få mysa och borsta hästen, fläta manen och spendera tid i stallet. Det är roligt när något nytt och roligt händer och nyfikenheten väcks.
Det har varit friskt och härligt att vara i naturen med familjen idag och det gör banne mej med mycket för själen! 
 
Imorgon är en ny vecka ny dag och det är dags att avrunda denna kväll även om jag allra helst inte velat det.
 
Hoppas ni haft en mysig helg ♥
 
KRAM


 Marie - Labradorägare & Fototoka

Ohh så trevligt, en sådan liten vovve har jag träffat idag =D



URL: http://myflowergirl.blogg.se



 Therese

Åh vad mysigt! Vad fin å söt Emilia var på korten! Roligt att hon tyckte det var så kul! ska vi försöka ses snart?? kram

Svar: Jo det gör jag gärna, säg till när du kan :-) kram
Lyckligmamma



URL:






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?