Letar inspiration...

Kikade in av en slump på Skönahems hemsida→Här och fann massor av inspiration på barnrum och tapeter. Vi planerar ju smått och flytta till hus inom en snar framtid som ni säkert redan v e t. I helgen är det dags för visning igen. Att välja tapeter till barnens rum som skall funka ett tag är inte det lättaste. Vad ska man välja? Det är ju rena rama tapetdjungeln därute.
Då är det väl lika bra att redan nu leta inspiration för det...
 
Emilia har framfört sin önskan om ett mer ungdomligt rum med en mer neutral tapet som hon kommer vilja ha länge. Bort med det pluttinuttiga flickrummet där det mesta består av rosa ;-) Hon börjar faktiskt bli stor nu. Melvin är grabbigare nu och säger "mamma ja vill ha som Felix rum" (bästa kompisen) han har en fototapet med ett stort flygplan på Haha. Söta ungar!
Tapeten nedan är från Ralph Laurent svart/vit med häftigt mönster av trädgrenar och hästar på. Inget hon kanske vill ha men jag tyckte den var snygg ändå! Pojktapeten med världskartan var tuff, ja vi får väl se om när det blir hus och aktuellt med tapetval. Som sagt inte det allra lättaste när det finns så många fina sorter att välja bland! 

Nu har jag precis kommit hem från förskolan där jag lämnat lilleman. Passade även på & sola 10 min i solariet på vägen, känner att jag behövde tanka lite D-vitamin, värme och ljus och fortsätta hålla den lilla solbrännan man har kvar sedan semestern. Nu är det dags för ett hemmaträningspass och dusch innan jobbet väntar i eftermiddag. Hoppas ni får en strålande tisdag finisar!


 Marie - Labradorägare & Fototoka

Ohh så fin inspo, så roligt att kika ef inspo då man ska göra om =D



URL: http://myflowergirl.blogg.se



 Miss Tess

Oooh vad kul att leta barnrumsinspo., finns ju sååå mycket fint! Kan tänka mig att det blir lite klurigare när de blir lite större och vill ha lite tuffare men inte vuxet liksom...

Kram



URL: http://www.misstess.se



 yasmine modell mamma och fru

ja gympan var super kul o rolig behövdes för min kropp, fast har så ont i ryggen så t.o.m barn gympan var svår haha.
Hoppas du har en fin kväll här blir det film nu
kraaam



URL: http://www.yasminegill.blogg.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?