Sagostund med mina två hjärtan

Då var det kvälla igen då. Barnen sover gott i sina sängar. Melvin var lagom utmattad efter första dagen på dagis efter helgen, måndagarna brukar vara tuffa, inte minst för en 5 åring som har myror i brallan och dessutom klev upp 5:30 i morse :-D
 
Tänk att Pixiböckerna hängt med sedan jag var liten på 80-talet! Minns ni dem?
Vi har ett gäng sådana miniböcker vissa ärvda andra köpta och de läses om och om igen emellanåt här hemma. Korta och lättlästa böcker som fyller funktionen av en sk. nattsaga gillar jag! Smart gjort av dem som kom på ideen :-) Melvin ledsnar aldrig och än så länge gillar även Emilia att lyssna till pixisagorna. Ibland är det hon som läser dessa för lillebror.
Ikväll blev det en mysstund i sängen med mina två hjärtan och "Mia & Maja väntar". Det lustiga är att sagan beskriver en k o p i a av mig och barnen haha ♥

Maken är på ärenden och fixar med företaget ikväll och jag ska faktiskt in i duschen efter kvällens träningspass på gymmet. Idag presterade jag riktigt bra med tanke på hur t r ö t t jag kände mig efter jobbet. 
Jag är nöjd!

Dagens träning: 
Rygg 3 olika maskiner 4x10 25-30 kg och biceps 3 olika övningar 4x10 3 & 4 kg:s vikter.
 
Imorgon blir det hemmaträning på fm är min plan ;-)
 
Hoppas ni haft en fin måndag!


 AnnaMalin

Sv: Visst är det, det behöver man ibland :-) Hoppas även du haft en fin helg! Kram!



URL: http://annamalinsrum.blogg.se



 Anna

Tack för dina kommentarer, Annika! Har ingen anledning att må som jag mår just nu, har nog bara kommit in i nån höstdepp eller nåt...... Skulle nog behöva något roligt att se fram emot. Får se till att boka in lite trevliga saker så att man kan fokusera på det i stället för på allt man tycker är tråkigt och jobbigt. Hoppas att du får en bra tisdag!

Kram!



URL: http://www.annna.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?