Fy för denna känsla av otillräcklighet!

God kväll godingar! 
Idag har min dag inte varit den bästa vilket jag hade hoppats på när man ändå är ledig :-( Känner mig trött och låg riktigt tråkigt faktiskt.
Melvins förskola har hållits stängd pga. planering så lillhjärtat har fått vara hemma med mamma sin. Tyvärr känns det som om jag inte alls räckt till. För det som behövts göra hemma blev h a l v k l a r t då Melvin inte alls varit med på mina noter. Hemmet har behövt tas om hand och likaså tvättberget som växte över. Melvin som i vanliga fall alltid leker så fint och är så lätt & ha o göra med var precis raka motsatsen idag. Klängig, sällskapssjuk, mammig och vill inte alls roa sig själv men har visserligen varit lugn och snäll. Jag har känt mig stressad, irriterad, och tråkig. Har så dåligt samvete när det blir så här. Han ville bara vara kring mig och sökte ständigt uppmärksamhet mitt lilla hjärta. Till slut fick jag avbryta för att bygga lite lego med honom. Mysigt. Självklart VILL jag vara där för mina barn till 1000% och får så dåligt samvete för att man ibland är tvungen & säga "nej" men sen tänker jag vadå de är ju små så kort tid och det gäller och njuta här & nu ändå kallar sysslorna. Fy för och bära denna känsla av otillräcklighet!!! Önskar man kunde klona sig själv ibland. Ja jag känner mig onekligen ledsen ikväll. 
Imorgonbitti väntar jobb och det är dags för mig och säga god natt. Ska först gå in och pussa på mina små älsklingar det vackraste & finaste jag har här i världen!
Hoppas verkligen jag mår bättre imorgon just nu vill jag bara gömma mig i garderoben :-/


 Marie - Labradorägare & Fototoka

Inte ska du ha dåligt samvete för det, du måste ju hinna göra det med
kramar



URL: http://myflowergirl.blogg.se



 Anneli

Tråkigt med sån känsla... men det är en ny dag imorgon :)



URL: http://vardagssaker.blogg.se/






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?