Dagens "tisdags" tankar...

Å så var det tisdagkväll igen. Husvisningen gick bra och vi är sugna mer än någonsin på kåken. Det skulle bli så bra om vi kammade hem turen, och vi skulle bli lyckligast i världen! Mäklaren har ringt idag och vi fick en känsla av att han är väldigt angelägen om att sälja huset, inte för att huset har några brister (besiktning gjord redan med goda resultat) utan för att säljarna kanske vill få huset sålt snabbt. Han påstår att vi är tre familjer som är intresserade, men ingen har lagt något bud än. Vi ligger på is och avvaktar innan vi lägger in stöten, tror det är bäst taktik och lura i vassen ;-) Utgångsläget blir ett helt annat än om man slänger ut ett bud redan.
Han har även ringt två ggr efter det första samtalet vid lunch och frågat om vi vill lägga bud? Jag brukar känna i maggropen när något verkar annorlunda och i det här fallet tror jag faktiskt inte att det är någon annan som är intresserad än Vi om jag ska vara ärlig. Omständigheterna tycks mig säga att detta snack från mäklaren är ett spel för galleriet!? 
Hoppas hoppas att vi är husägare. Slutet av denna veckan! 
 
Hittade tuffa jeans på H&M som jag tänkte beställa åt Melvin då det gapar tomt på hyllan i garderoben efter helgens rensning. Det är dags att bunkra upp inför denna höst och vinter.
Nu är de dags att krypa ner till kojs, imorgon väntar en smärtsam dag då min älskade svärmor Asta skall urnsättas. Tre månader har nu gått sedan hon lämnade oss i sorg och saknad, det går inte att vänja sig vid att inte höra hennes röst igen, det är svårt och acceptera det som hänt. Vi älskar dig lilla mor.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?