Höstfest i Tyresta By

Idag var det den årliga höstfesten med förskolan ute vid "Trolladan" i Tyresta. Barnen fick grillad korv, saft och bulle. Barnen gick tipspromenad och trotsade regnet där en stund men var lika nöjda & glada för det.
Hade inte med mig kameran så det får duga med lite Instagram bilder från min IPhone idag.
Väl hemma var barnen fortfarande hungriga och klagade på kurrande magar. Melvin äter som en häst just nu och ibland m e r än vad j a g gör, helt galet! Han som alltid varit en liten räka i maten verkar ta igen sig nu och det känns lugnande för min del. Torsdag och pannkaka fick det bli till barnens lycka, och hälsotallrik till mig & maken :-D
Nu pustar jag ut i soffan framför tvprogrammet Plus på Svt1. Känner mig mer död än levande denna kväll MEN lättad över att jag är ledig imorgon. Ska passa på och unna mig en skön sovmorgon det första jag gör och sen ska jag besöka salongen för fix av mina naglar.
 
Kram till er denna torsdagkväll snart blir det sängen för min del ♥


 Marie - Labradorägare & Fototoka

Så trevlig dag =D



URL: http://myflowergirl.blogg.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?