Hello My name is Brunett

Upp och hoppa denna onsdag. Sol och kraftiga vindar är vad Stockholm bjuder på idag. Emilia är i skolan och det är snart dags för lämning på förskolan av Melvin. Mina älskade kottar. Saknar dom så när jag jobbar kväll, fick passa på och mysa med minstingen i sängen i morse ♥
Känner mig inte på topp idag, vet inte varför men jag misstänker den berömda PMS veckan :-( känner mig trött, disträ, deppad och ledsen utan orsak. Så jobbigt. Men men...nu till något positivt.
 
Igår var jag till frisören äntligen! Håret är nu friskt, glansigt, fått rätt färg och klippt i rätt längd. Jag behöver inte skämmas längre och dölja rishögen i en knut på huvudet.
Numera kallas jag brunett :-) Direkt efteråt kändes det helt rätt, brunett det är vad jag s k a vara!
Nu har jag testat blond och aldrig mer. Det är i n t e jag helt enkelt. Gillar inte utväxten, att håret blir fnasigt och ohanterligt, orkar heller inte höra allas åsikter om att jag borde återgå till min naturliga hårfärg.
Jag älskar mitt hår som det är nu och så kommer det nog och förbli.Här ser ni slutresultatet. Jag är varken så mörk eller rödlätt som bilderna visar. ljuset missvisar. Bättre bilder kommer kanske senare idag om jag hinner fota mig i "dagens". 

Idag väntar en lunchdate i Farsta med goaste Therese. Får se om jag finner någon shopping kanske?Eftermiddagen består av kvällsjobb igen och det är alltid lika tråkigt och vara ifrån mina tre älskade själar här hemma :-( 
 
Nu ska jag in i duschen & göra i ordning mig inför dagens trevligheter.
 
Hoppas ni får en underbar onsdag alla söta ♥


 ♥ Marie - Fototokan

Funderar faktiskt också på att bli brunett så trött på utväxt och ljusa slingor som mattar ner håret

Jättefint



URL: http://myflowergirl.blogg.se



 Anonym

snygga du ;)



URL:



 Therese

ja det var ju riktigt snyggt kan jag bara säga!! Tack idag för en jätte trevlig lunch:) Hoppas det gick bra att jobba ikväll med! kram



URL:



 Anna

Vad snygg du blev i håret!!! Kanonfint! Kram!



URL: http://www.annna.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?