Happy Friday

Godagens alla godingar!
Man skulle kunna tro att jag e på jordens strålande humör va? Det är jag väl både och skulle jag vilja säga. Det är krystat på jobbet, man känner det i atmosfären det luktar irritation på en mils avstånd, fy, skit jobbigt! Men jag har ärligt talat ingen lust och spela teater och kör därför på samma räls som frun, tyst som i graven och jag gör det jag måste, punkt! Får se vad som händer? Känns som om jag inte orkar lägga ner vikt i det just nu :-(
 
Jag är s u p e r glad för att det är fredag och det betyder HELG! Har nog inte längtat så mycket efter en helg som denna. Vill ägna mina tankar åt annat som ger mig positivitet i tillvaron. Mina barn, min man och trevliga samanstrålningar som kommer ske under denna helg. 
 
Ikväll ska Emilia prova på sin första gitarrlektion. Hon har längtat hela veckan efter det momentet. Det berör mig så mycket i hjärtat av att se henne så glad. Efter det tänkte vi åka en sväng till våra vänner i Salem som just flyttat in i deras hus och ta en kvällsfika. Har på känn att det blir en sen kväll, vi har ju inte träffats på länge nu.
Imorgon får vi mycket speciella gäster över på middag. Underbara Laura & Entesar vi lärde känna i Turkiet bor lyckligtvis två kommuner ifrån oss :-) Åh jag får så underbara "flashbacks" av att tänka på dem ♥
Det kommer bli så underbart och ses igen! 

Längtar så efter och ligga här under parasollet! Känns som en evighet sedan. Nostalgia.
 
Vad ska ni göra för skoj i helgen? 


 Marie

Usscch sådan där stämning är hemsk, har också varit på ett sådant ställe, men det är verkligen rätt att inte spela teater, bättre att nypa ifrån,det gjorde jag till sist

Ha en underbar helg nu och koppla bort det där tråkiga

kraaaaam



URL: http://myflowergirl.blogg.se



 yasmine modell mamma och fru

tack jo det är gött att ha honom hemma så vi kan ladda batterierna tillsammans.
Han mår upp och ner, ena stunden ligger han under tecket med enorma smärtor så inte sonen ska se.
Nästa stund hjälper morfinet så han somnar till, idag ska han försöka gå ut på en promenad han vill komma iså bra form till nästa operation som möjligt.

Hu r är det själv?
jag ska ta en sväng till affären och handla så jag kan fixa lunch.
kraaam



URL: http://www.yasminegill.blogg.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?