God morgon fredag!

Nu är det dags igen, dags att ta tag i träningen på allvar. Under semestern har det fallit sig naturligt att träningen lagts på hyllan, och man har bara ägnat sin tid åt umgänge och en period av att bara njuta! Det behövs ju också. Nu är vardagen igång och dagarna följer sitt lunk. Ibland är det lite svårt och hinna ner till gymmet vissa dagar. Beställde därför hem t r e tränings dvd:n att utföra hemmaträning med :-D 
Det enda som nu fattas är en yogamatta att utföra vissa övningar på. Inte direkt skönt och ligga på det hårda golvet. Så en tur ner till centrum vore inte helt fel, måste verkligen komma igång...
 
Idag är jag ledig från jobb och har ändå dagen full av "att göra" Det är tvättstuga, städning, och träning som står högt upp på "dagens" lista. Nu blir det att väcka liten son och äta en god frukost om jag överhuvudtaget skall orka någonting ;-)
 
God morgon snyggingar! 


 AnnaMalin

Sv: tonen, mycket gör ett filter/action jag för länge sedan laddade hem. Tips är att söka på "PW Action photoshop" eller liknande, då bör du hitta dem som du kan ladda ner gratis :-) Den jag ofta använder heter seventies. Ha en fin dag!! Kram!



URL: http://annamalinsrum.blogg.se



 AnnaMalin

Oj, allt kom inte med. Försöker igen! Sv: Hihi, tack! Roligt att du gillar tonen i bilderna :-) Det är i Photoshop jag pillat fram tonen, mycket gör ett filter/action jag för länge sedan laddade hem. Tips är att söka på "PW Action photoshop" eller liknande, då bör du hitta dem som du kan ladda ner gratis :-) Den jag ofta använder heter seventies. Ha en fin dag!! Kram!



URL: http://annamalinsrum.blogg.se



 Marie

Alltid skönt att sätta igång igen och komma in i rutiner, det behöver man också, man mår bra av det.

Ska också städa nu, ser fram emot det haha

Svar: Ja de gör man helt kart, även om rutiner ibland känns uttjatat. Kram
Lyckligmamma



URL: http://myflowergirl.blogg.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?