Det räckte inte hela vägen...

God kväll.
Det har varit lite glest med uppdatering på bloggen i några dagar, anledningen har varit budgivningen av huset. Den har tagit upp all min tid och mina tankar, drömmar och dagar har bestått av h u s e t!
Det kändes så bra och plötsligt förändras allt och raserar våra drömmar...
Huset rann ur våra händer till en familj som idag måste vara världens lyckligaste. Själv känner jag mig bitter helt ärligt :-( Fy så jobbigt det känns just nu. Så pissigt! Magen har vänts ut och in idag pga. nervositet och jag har även känt av lite ångest, inte alls värt det så här i efterhand :-(
Vårt sista bud blev 3,380 miljoner men det slutade på 3,4 det räckte alltså i n t e hela vägen. Vi kände att huset  inte var värt mer faktiskt även om vi hade kunnat lägga mer. Man får inte vara dum och göra något tokigt. 
Nu är det bara och leta vidare, men just nu känns det som om mitt sug efter husjakt hamnat i träsket och Hemnet får nog ligga och damma på hyllan några dagar.
 MEN livet är för dyrbart för att deppa ihop av ett hus, det var ju bara ett h u s!
 
Thank god it's Friday! en lugn och skön hemmakväll med barnen och mannen. Tända ljus & kladdkaka framför sällskapspel och Fångarna på fortet det är vad denna kväll erbjuder.
 
Vad gör ni denna fredag?
 
Puss & Kram på er!


 Annika

Vad trist...... Förstår att det känns tråkigt. Jag hoppas att det snart dyker upp ett nytt objekt som passar er och som blir ert! Kram!!



URL: http://www.annna.se



 thinki.se

Det är skit tufft att förlora i budgivning =/



URL: http://www.thinki.se/wp



 AnnaMalin

Nej fy vad trist :-( Förstår dig! Som du vet och som säkert många säger kommer ert hus så smånongom, men väntan är ju lagom kul och när man hoppas på något som blir någon annanrs :-( Skickar lite pepp iaf!!



URL: http://annamalinsrum.blogg.se



 Anneli

Vad trist! Men tur det finns fler hus där ute iaf så kommer ni hitta nåt annat istället till sist som är ännu bättre :)



URL: http://vardagssaker.blogg.se/






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?