Dagens mama-barn lördag

Idag hade vi lite roligt framför kameran jag och mina härliga ungar. Åh som jag älskar dem våra små fina ♥:an. 
De tyckte stativet vi äntligen invigde idag var spännande, och Melvin ville springa fram & trycka igång självutlösaren hela tiden :-D Så kul man kan ha det en lördag förmiddag? Ville nämligen passa på och visa upp dagens "mama" i mina nya skor jag lovat men inte hunnit tidigare. Här kommer dom äntligen...
Skor från Wera-Åhlens
Jeans från Bondelid-MQ
Topp från La redoute creations


Vi var en sväng till Farsta centrum idag igen. Emilia skulle på kalas och behövde köpa en födelsedagspresent. Jag passade då på att besöka butiken Berns där jag tidigare i veckan spanat in en jättefin klänning att ha på mig i höst. Självklart gick jag inte ut ur butiken tomhänt ;-) Fann även en klänning till på REA:n också...
h ö s t e n är räddad! 
Här fortsätter nu kvällen med lite mys och det är dags att göra något gott att stilla min hungriga mage med. 
 
Trevlig kväll alla finisar! 


 Mirre - En Fotograferande hundtoka

Ohh fina ni, snygg outfit



URL: http://myflowergirl.blogg.se



 Nikita

Älska shopping :-)



URL: http://Nikital.blogg.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?