Lördagens stora ögonblick...

Godmorgon denna vackra lördag! Solsken och frisk kyla gör att man vaknar. Idag är halsen strävare än strävast, tjock och hostig. Viruset har etsat sig fast i mig men jag känner mig dock på humör :-D Ikväll händer det något roligt. Biljetter är bokade till "Svenska ögonblick" i Friends nya Arena här i Stockholm. Invigningen sker ikväll och kronprinsessparet anländer också till arenan, har vi tur kanske vi ser dem :-) 
Åh som jag älskar den här huvudstaden, full av rörelse full av liv! 
Artister som Loreen, Roxette, Eagle Eye Cherry, Erik Saade, Icona pop, Kalle Moraeus, Danny Soucedo m.fl. ger oss en storslagen show! Det ska bli kul och vara en av dem första som får vara med om den historiska invigningen, ja det är ju inte varje dag man får vara med om något sådant! Det blir en härlig tjejkväll tillsammans med dottern & min mor med andra ord. 
Ni som vill kan se programmet i direktsändning kl.20 i Svt 1 IKVÄLL. Och har NI tur kanske ni ser mitt nylle i rutan haha ;-)
 
Än är dagen lång och det är dags att masa sig upp från sofflocket och sätta igång. Bombnedslaget från Hiroshima skall städas upp här och däcken på bilen skall bytas till vintersulorna...
 
Hoppas ni får en vacker lördag!
En stor kram fån en snuvig själ.


 Marie en Småländsk Dalkulla

Vi startade om det på boxen och kikar på det nu, så bra



URL: http://myflowergirl.blogg.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?