Har ni skruvat tillbaka klockorna?

Det är söndagsmorgon och det ser ut som om vi får vackert solsken idag. Solen försöker tränga sig igenom persiennen i köket. Jag mår desvärre inte alls bra. Halsen är inte bra jag låter som en gräsklippare, snorar och känner mig illamående. Vaknade 6:30 ny tid idag, men tvingade mig själv till en något lite längre sovmorgon, varför stiga upp så tidigt när prinsessan sover och de andra är i Gnesta och när jag mår som jag gör? ;-)
Nu däremot är det dags att starta dagen med lite mor & dotter frukost, vår älskade 9 åring har fixat frukosten till oss båda alldeles själv. Underbara Emilia tar hand om mamsen när hon inte känner sig kry. Tänk så mycket glädje och tacksamhet man får tillbaka nu när barnen blivit större och förstår att man ställer upp och hjälper till när det behövs? Min fina ögonsten hon är så omtänksam.
 
 Den här skruva-tillbaka-tiden kom verkligen till pass idag!
 
Klockan 14:00 idag ska vi på en förhandstitt på ett hus här i krokarna, vi får väl se hur det blir med det, vågar liksom inte hoppas f ö r mycket för och inte bli besviken :-( Huset är verkligen fint och nybyggt år 2000, men med risk för att det känns lite trångt på övervåningen. Vi får väl ta ställning efter visningen om den planlösningen funkar för vår familj? 
 
Hoppas ni får en underbar söndag tillsammans med nära & kära!


 Marie en Småländsk Dalkulla

Jjjamän det har vi, de flesta klockorna hade gjort det av sig själva



URL: http://myflowergirl.blogg.se



 Anneli

Ja en solig söndag blev det ju :)



URL: http://vardagssaker.blogg.se/



 Therese

Ja så skönt med den dära x-tra timmen!! Ja hon är så gullig Emilia:) Henne ska ni vara riktigt stolt över! å jag är stolt att fått äran att få vara hennes gudmor:) Vad roligt med en ny visning:) Du får berätta allt nästa tisdag! Ha en bra dag å hoppas förkylningen ger med sig snart! kram



URL:






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?