En 50 års fest bland Rocker's!

I söndags var vi bjudna på 50 års fest för god mat & rusdryck på KGB bar&restaurang! Mr Ö har gått in i ny schanger och blivit farbror ;-) Rockaren har många år än så vi hoppas på fler storslagna fester framöver :-D 
Kvällen var riktigt kul och käket riktigt bra, restaurangen är dessutom känd för sina spareribbs här i Stockholm. Jag förstår dem, jag var nästan i sjunde himlen. Haha.
Jag är ju inget fan av rockvärlden & den är helt olik mig, men det var kul och uppleva dessa rockmänniskor
v e r k l i g e n :-) Helt galet kul!
 
Barnen fick en natt med mormor och mor & far nu fått andas ut l i t e. Gud så tomt det var och vakna upp utan dem på morgonen, de var länge sen nu. Även om det aldrig är roligt och vara ifrån våra skatter så är det väldigt nyttigt på olika sätt. Med rätt tunga månader bakom oss, var detta mer än välbehövligt! 
 
Nu ser vi fram emot en helg då vi och barnen skall hitta på något riktigt skoj!
Mamma älskar er så ♥


 Marie

Jag är inte heller helt rock människa men ibland kan det vara kul att ha upplevt det ändå så =D

så fina kort
Kram



URL: http://myflowergirl.blogg.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?