Efamol mot PMS...

Nu tjejer ska ni få höra. Jag har märkt av en PMS skillnad denna månad! Blev rekommenderad läkemedlet av en vän som själv lider av PMS hon har nu tagit Efamol länge och kan inte tänka sig sluta med det. Hon mår betydligt bättre nu. Jag har haft enorma problem med PMS/PMDD i flera år, problem som nedstämdhet, irritation, kraftiga humörsvägningar, svåra bröstspänningar, illamående, ångest m.m. Det är ett rent helsike varje månad.
Fick nog förra månaden & tänkte att jag skulle testa dessa. Köpte en burk a 120 kapslar 356:- Hälsokost, dyra som sjutton, men jag tror de hjälpt redan och då har jag ätit dom knappt i en månad! Bröstspänningarna är som bortblåsta, och jag känner mig inte alls lika irriterad. De andra symptomen har jag dock fortfarande känt av, men hon på Hälsokost sa att det tar m i n s t 12 veckor innan jag märker en markant skillnad men att de hjälper, det står dessutom klart och tydligt om det på förpackningen! Jag får ha lite is i magen helt enkelt. Ni som lider av samma rekommenderar jag er att prova dessa med lite tålamod. Det är vetenskapligt dokumenterat att Efamol stabiliserar hormonbalansen hos kvinnor.
Detta är i n g e n bluff! 
Vill du må bättre och känna en inre harmoni, gör som jag skapa en lugnare kvinnovecka testa Efamol
 Ooops nu lät det nästan som i en reklamfilm ;-)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?