Underbara middagar...

Jag gillar & laga mat om man lägger ner lite tid och engagemang i köket. Oftast blir det lite roligare mat på helgerna då vi unnar oss något extra gott dessa dagar, och efter en hektisk arbetsvecka tycker jag att vi mer än väl är värda det.
MEN Ibland är det bara så s k ö n t och slippa stå vid spisen och l a g a mat, att bara komma bort och äta ute, köpa hämtmat, eller bli bortbjudna på middag är alltid uppskattat! 
Eller vad tycker ni?
Ja just ikväll min kära vänner är vi då alltså bortbjudna på middag hos våra vänner J&J som vi reste med i somras. Det blir första gången vi ses sen vi kom hem från Turkiet och har väl en hel del och prata om :-)
Det ska bli så trevligt med lite kärt umgänge. 
Lite härliga foton från Turkiet 2012 med J&J.
 
 Nu har jag just landat hemma i soffan efter dagens jobb. Dessvärre blir det inte någon längre stunds vila för mig då jag måste avsluta lite städning sedan igår som inte blev klart (var för trött). Det är ju underbart och veta att man är ledig imorgon och att det blir ännu en dag med lite tid för familjen! Vi behöver alltså inte stressa hem ikväll. Wiii.
 
Önska er en underbar solig lördag för det ska vi ha! 
PUSS & KRAM





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?