Det gäller och vara spontan ibland...

Det har varit en riktigt gråmulen dag och regnet har duggat tätt emellanåt, men vad gör väl det när min vän och hennes dotter kom spontant på våffellunch :-) Melvin har varit allt annat än sjuk idag, febern har varit "puts väck" och man skulle aldrig kunna tro att denna lilla pojke ens haft en tillstymmelse av virus. Imorgon blir det förskolan för lilleman, jajemänsan!
Är det något som gör mig glad så är det just spontanbesök, och inte minst nu när dygnet endast har 24 timmar och dagarna inte räcker till så mycket som man helst önskar. Att träffa vänner kräver ofta planering och tid, tid man inte alltid har då blir det inte alltid så lätt att få ihop det. Är ni med?
Själv är jag en spontan person & älskar när roliga o p l a n e r a d e ting händer då man inte förväntar sig något, även om jag också är en grymt duktig planerare ;-)
Här har ni mina två fina på dagens besök ♥


 Marie

Härligt med spontana grejer så, att, göra något sådär bara poff poff, men spontanbesök gillar inte jag skratt.

Fina kort på din vän =D



URL: http://myflowergirl.blogg.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?