Underbara kvällen i Globen och en stackars liten sjukling...

Det var den mest spektakulära kväll vi varit med om på länge! Konserten var så magisk, så otroligt häftig så otroligt bra! Att få möta den idol man mest av allt avgudar och avgudat genom livet är unikt. Hans musik har präglat mig genom bra och dåliga dagar, jag förknippar hans musik med hela mitt liv! Att stå där i Globen med min käresta & lyssna till alla dessa låtar vi relaterar vår relation till är obeskrivlig! Lionel Ritchie är inte bara en grym artist, han är också en rolig underhållare. Hans framträdande fick Globen att lyfta!
Ja visst låter jag lite lyrisk?
Jo det är jag och högt över dem rosa molnen svävar jag i förälskelse fortfarande och förhoppningsvis länge till ;-)
 
Idag blev det inte riktigt som jag planerat men det blev bra ändå! Idag har jag fått hoppa in på morgonpasset istället för mitt kvällspass, skönt att slippa jobba kvällen, men jag verkligen avskyr att kliva upp tidigt på morgonen och då menar jag tidigt 05:30. Som tur var sov mamsen över igår efter gårdagens mest underbaraste kväll i Globen och hon fick äran att lämna vår lille Melvin på förskolan i morse. På så sätt fick vi alla sova liite längre idag. Tack för det mom! 
 
Innan mitt jobbpass tog slut fick jag ett samtal från förskolan som berättade att Melvin inte verkade må bra? Han har inte varit sig själv, verkat hängig och suttit mest still. Sedan klagade han på halsont under senare eftermiddagen :-( Väl hemma tempade jag honom o då visade det sig att han har feber (39,5.C). Inte konstigt att han inte känt sig pigg, mammas liten...
Även denna vecka förföljer oss med ännu en vab (vård av sjukt barn) denna gången blir det maken som blir hemma. Ja senhösten verkar ju inte vilja bjuda på annat än virus och bacillusker, tyvärr. Nu blir det att kurera honom resten av den här veckan. Vårat lilla ♥


 Marie en Småländsk Dalkulla

Härligt att ni hade det supertoppen på konserten. Men nu får lillkillen krya på sig då
kraaam



URL: http://myflowergirl.blogg.se



 Therese

Stackars lilla melvin:( hoppas han kryar på sig nu!! Och var härligt att konserten blev lyckad!:) hoppas vi kan ses snart vännen:) kram



URL:






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?