Dags att rulla ut rosa mattan...

Morsning korsning i stugorna!
Fy sjutton så trött jag är på morgonen, det tar verkligen emot att kliva upp nu för tiden & jag skulle kunna sova bort halva förmiddagen om jag kunde. Ja helt galet trött. Undrar om man lider av någon brist eller något? Men å andra sidan hör man var och varannan människa klaga på trötthet så det är väl den berömda höstdeppet antar jag? Hur känner ni er?
Trots det har jag hunnit med att få barnen till skolan/dagis, hunnit sola och nu är det dags för lite hemmaträning & dusch på det hade jag tänkt. Kanske lite städning och en fika hos väninnan innan jobbet? Tja vi får väl se hur mycket som hinns med idag.
Träningsvärken från i måndags har nu börjat avta lite och då är det rätt okej att väcka kropp & knopp med ett träningspass denna onsdag. Det är premiärinvigning av yogamattan och Dvd:n med Blossom Tainton :-D
 
 Vad gör ni denna morgon?
 
KRAM


 Marie - Labradorägare & Fototoka

Jo men jag känner mig också hösttrött så det hör nog till
kramar



URL: http://myflowergirl.blogg.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?