Vi har köpt hus!

Gokväll mina finisar. Ledsen för min urusla uppdatering på bloggen nu blir det nya tag och skärpning!
Vi har haft fullt upp i helgen med ännu en helg tillsammans med min underbara vän Lena och barnen från Karlsborg. Vi fick med andra ord inte nog av varandra sedan helgen före denna och de kom tillbaka och gjorde våran helg perfekt! 
 
Idag är jag så överlycklig kan jag meddela vi har nämligen gått och blivit Husägare idag :-D
Tredje gången gillt Äntligen har vi funnit vårt drömhus! Nu kommer det bli lite stressigt framöver då vi i helgen måste bli klara med renoveringen av vår lägenhet då de ska fota på måndag och sedan blir det visning första helgen i december. Herregud kan inte fatta att huset är vårt! vi ska flytta till hus Weee.
 
Nu måste jag sortera mina tankar och smälta allt innan det är dags för sängen! 
 
Hur mår ni? Hur har ni haft det i helgen? 
 
Kramiz från en lycklig mamma 


 Marie

Ohh neeeej vad roligt, grattis. Kan man få se länk på huset?
kramar



URL: http://myflowergirl.blogg.se



 Anneli

grattis till husköpet!



URL: http://vardagssaker.blogg.se/






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?