Hello Gurli follow me by Bloglovi'n...

Det här med bloggandet är mitt sätt att uttrycka tankar, drömmar och funderingar om allt och ingenting! Jag skriver här för min egen skull såklart! Mycket är för att kunna återblicka bakåt i tiden när jag så vill och om jag behöver det.
Men att blogga är ju också för er fina därute, och att få respons på det man skriver, fotar eller uttrycker sig är liksom en morot till att inspireras vidare, ett tecken på att det man lägger ner tid på även gillas av er andra! Det ger mig lusten & glöden av att vilja driva bloggen vidare kanske i en annan dimension...
 
Kom igen hur många är ni som kikar in här? Tror att det är fler än vad folk vill ge sig tillkänna! Skulle bli så tacksam om ni ville skriva någon rad så jag kan besöka er! Jag älskar att läsa andras bloggar och är duktig på att lämna spår efter mig just för att jag vet hur happy man blir av att folk lämnar respons, inte sant? 
 
Vill ni göra mig glad så följ mig på Bloglovi'nLyckligmamman
och lägg till mig så missar ni inte de senaste inläggen...
 
Har ni synpunkter på hur man kan locka till sig fler besökare och eller om ni har tips på hur bloggen kan bli bättre, intressantare, eller mer spännande att läsa så tipsa gärna om vad. Ingen blir gladare än jag :-)
 
Foto: en bild från i somras är vad jag ha tillgängligt just idag.
 Puss & Kram


 Marie

Håller med dig i det du skriver och jag klickar alltid in mig här =D
kramar



URL: http://myflowergirl.blogg.se



 Jouline♡

Hej fina du! Det var inte igår som vi hördes, har inte skrivit något i min blogg på ca två månader men nu ska jag allt börja uppdatera den lite lätt :) Hoppas allt är bra med dig och din familj? Och jag håller med dig i det du skriver här i inlägget! kram



URL: http://stylebyjouline.blogg.se



 Jouline♡

Åhh jag måste skriva till dig igen^^ Tack för din söta kommentar som du lämnade för längesedan hos mig, såhär löd den - Var har du tigit vägen vännen? Skrämde fönstrena iväg dig? Kom tillbaka saknar dina inlägg. Alltså när man läser sånt här så blir man så varm i hjärtat :) tack söta rara du och jaa.. kanske var det så att fönsterna skrämde iväg mig ett tag *skratt* Men nu är jag tillbaka igen :) Kram på dig!



URL: http://stylebyjouline.blogg.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?