Letar efter tapetinspiraton...

Svävar fortfarande på fluffiga moln efter husköpet, kan knappt tro att det är sant? Nyp mig jag drömmer väl inte?Just nu kretsar mina tankar kring renoveringen av sovrummen och vardagsrummet :-) Även om huset i sig är
i tip-top skick vill vi sätta egen prägel i vårt hus med våra färgval och val av tapeter. Har insett en sak för fjärde gången det är ett uppdrag som inte kommer bli helt plätt lätt! Det finns ju så många olika tapeter att välja mellan, hur ska vi nånsin kunna välja ut? Det är nog dags att börja nu även om inflyttningen bär av först i början av mars. Vill inte stressa, vill bara inspireras, välja ut några och känna efter vilka som känns rätt.
Åh jag älskar verkligen att boa in mig och inreda och nu inte minst i vår drömkåk!
Fy tusan vilken skön känsla det är ♥
Foto: Bilder lånade från Google.
 
Har ni tips på bra sidor på nätet med tapeter, färg och inredning? Dela gärna med er.
 
Några sidor jag gillar är:
 
 
Nu är det dags att pusta ut! Hoppas ni haft en toppendag trots den dystra årstiden.
KRAM ♥


 Marie

Ohhh så fint, jag tycker blommiga tapeter är såååå fint =D



URL: http://myflowergirl.blogg.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?