Träningsdagboken- Core Is The Shit!

God kväll, nattugglan uppe som vanligt, jo men det är just nu som man kan få sin l u g n a stund framför skärmen. Resten av familjen sover.

Efter lite helgledigheter & en envis förkylning har jag nu återgott till min träning igen, inga fler ursäkter, ÄNTLIGEN!
Det är ju sjukt hur snabbt kroppen tappar styrka och ork efter bara någon vecka eller max t v å! Jag har blivit svag och tappat styrka! Mitt driv & ork jag tidigare hade är på ruta ett och det känns riktigt tungt att ta sig igenom de maskiner jag tidigare klarat av så bra. Jag inser, det är bara och börja om *puh*

Igår tog vi oss ner till gymmet för lite träning gubben & jag och barnen lämnades till barnpassningen för lite lek under tiden.
Hjärtat hade bokat in oss på ett "Core" pass jag aldrig testat förut. 30 minuter intensiv rygg och magträning! Det var svettigt värre och ruskigt tungt för mage och rygg kan jag säga. Otroligt vilket givande pass! Ska det hända något med min kropp får jag lov och pina mig igenom Core varje måndag det är det verkligen värt! Före passet tränade vi även i gymmet. Idag har jag sån träningsvärk så det får heta duga, säg någon muskel som inte gör ont! Skönt då vet man att musklerna svarat & givit resultat.


Gårdagens träning i Gymmet: Axlar, Rygg och Biceps + 30 min Core.

Jag är taggad, och nu är det bara att köra stenhårt!

Hur går det för er i er träning?



 Linnea - Livet som hobbyfotograf

Hej!

Tack för din kommentar och kul att du gillar det jag gör! Bli och bli bra fotograf!;) hehe ja man kan ju alltid bli bättre, men för min del gäller det mest att få igång the buisiness så att säga! ;p Jo ag läste det, kul! =)



URL: http://linneamarksell.blogg.se/



 Catrin

Svar på din fråga ang. vart jag kommer ifrån; Nyköping

=) Såg en äldre kommentar från dig som jag ej godkänt !



URL: http://cocobycatrin.blogg.se/






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?