En ny accessoar

Åkte ner till Ica Maxi för att handla blommor till planteringen av balkonglådorna. Såklart så var trädgårdsavdelningen stängd så här på kvällskvisten, det borde jag ju egentligen listat ut, men jag gjorde en chansning! Äh saksamma jag fann mig sysselsättning ändå i butiken och det var ju bra för jag fann ett nytt skal till min Iphone 4.
Skalet är i rosa och känslan av en isglass :-) Ju högre upp mot skalet desto ljusar i tonen blir färgen, sommarläckert!
Har ni tänkt på att våra mobiler blivit en form av accessoar?

Haha lite tramsigt egentligen j a g vet!

Skalet kommer från BELKIN och kostar endast 99:-

Nu blir det sängen imorgon väntar jobbet igen, då jag vabbat tisdag-onsdag. Imorgon tar maken över och får vara hemmapappa. Melvin är magsjuk med diaréer, men idag är han piggare och har inte varit på toa något mer hoppas det stannar där. Som regel har förskolan sagt "två avföringsfria dagar" innan barnet får återgå till förskolan. Lika bra och vänta en dag extra, sån är jag!

Hoppas ni haft en bra dag!






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?