Att Lita På Känslor

Lillplutt är sjuk.
Jag har ofta en stark intuition när det är något som inte stämmer, kände ju på mig det i morse, men ändå litade jag inte på känslan? Gah nu har mammahjärtat dåligt samvete :-(
 De ringde aldrig från förskolan, men jag märkte att han gnällde och verkade väldigt trött och det såg så ut på ögonen vid hämtningen i eftermiddags. Tog tempen om på nytt nu under kvällen som visade 38.0. Magen har varit annorlunda och han har haft magknip. Det är säkert en släng av någon magbakterie eller virus?
Nu sover han iaf. gott i sin säng.

Nästa gång ska jag lita på min känsla och hålla liten hemma. Det är ju bra att vara efterklok.
Nu ligger jag högt med fötterna i soffan och njuter av lugnet. Batterierna behöver laddas inför morgondagen som kan bli en aning häktisk. Tur att min mor är över och kan ta hand om Melvin ifall jag behöver gå ärenden.

Hur har er start på den nya veckan varit?






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?