Just Married

Nu undrar ni säkert nyfiket hur slottsfesten slutade?

Jag hade ju mina aningar om ett stundande bröllop på Årsta slott. Känslan jag burit på i en vecka blev

otroligt nog a n n!

Johan & Therese har vigts på slottet ♥

Det är med glädje & se ett så lyckligt par avguda varandra! All lycka och välgång önskar vi er i framtiden!

Dagen började med champagne och mingel vid slottsentren. Underbara Therese var då klädd i en röd sidenklänning & runt huvudet bar hon en bunden blomkrans av röda och vita rosor. Vacker som en midsommardröm! Hon berättade glatt att de för första gången väntar deras första barn med Bf 6 oktober. Vilken överraskning, och se där vilken fin bula skymta under klänningen :-)

Vi fortsatte skåla för hennes 30 års dag för att sedan inta en härlig Grillbuffe i stora salen. Kan säga att slottet ger en magisk känsla man måste uppleva för att förstå, det är något unikt och speciellt med omgivningen.

Efter middagen fortsatte minglet och plötsligt spelas bröllopsmarschen och folk såg ut som fågelholkar :-D Ner för slottstrappan kommer brudparet i sina vackra kläder. Det var svårt att hålla tillbaka tårarna för ett ögonblick. Så otroligt vackra, så otroligt lyckliga! Låt bilderna tala.


Vigseln mellan makarna Nylin sker på den röda mattan i trappen av en vigselförättare. För en sekund var allt som i en saga "så levde dom lyckliga i alla sina dagar". Bilderna talar sitt tydliga språk. Kvällen slutade med en urhärlig fest med många glada och vingliga människor. Vi dansade så länge sulorna orkade. En fest värd att minnas.

Tack för att vi fick vara med och dela denna underbara dag med Er!



 Therése Nylin

Annika! Du är en fotogudinna! Vilka vackra bilder, jag är helt tagen! Du skriver också så fint jag blir helt lycklig i hela kroppen! Tack för att ni var med och förgyllde vår dag! Det var verkligen en perfekt dag och kväll. Vi ses snart hoppas jag. Massa kramar!/ Bruden Therése



URL:



 Madeleine - Mamma - Foto - Oslo

Hihi, lunchen där menar du? Måste ju ha massa mumsigt att smaska på när man är ute :D Och visst är det så, ääälskar grönskan!!



Kramar



URL: http://madeleines.se



 Jonna

ÅH vad fint!! vill med gifta mej!



URL: http://blogg.mama.nu/jonnahansson/



 Linda Olsson

Åh va underbart!! <3 All lycka till dem! :)

Superfina bilder har du tagit också vännen, som alltid! :D



Sv; Nej, jag har inte varit hos doktorn. Har köpt mig några piller som fanns receptfritt som ska va mot känslig mage, sen har jag knappt druckit nått kaffe alls (?!). Känns lite, lite bättre idag iaf, så det verkar gå mot rätt håll. Bara jag håller mig till att ta det lugnt med stark mat osv så går de nog bra. :)

KRAM



URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/



 Mamma till William och Wilma

Mysigt med bröllop..fina bilder..ha en fin kväll.kram



URL: http://blondis81.blogg.se/






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?