Morgonrutiner

God morgon sunshines!
Herre min skapare (nej jag är inte religiös) men vilken värme det är ute r e d a n! Det kommer bli riktigt varmt idag det kan jag kapa armen på.

Har just vinkat av dottern på cykeln som är på väg till skolan. Jag minns så väl när jag var liten och mamma skickade iväg mig med den stora ryggsäcken på cykeln till skolan, det är nu 23 år sen, helt otroligt som åren gått!
Det är en ansvarsfull och medveten liten tjej vi har. Det är viktigt att välja rätt kläder och det måste se bra ut och matcha övriga outfiten, det är viktigt att komma i tid och därför förbereda sig noga, väskan måste vara noga fastsatt om pakethållaren så den inte trillar av under resan, läxan nerpackad, och ja allt ska gå noggrannt till.
Jag förundras över hur en sån liten tjej redan mognat så mycket, är så ansvarsfull och duktig för sina
n i o år!
Jag är en mycket stolt morsa så de så :-D
Hon vill klara sig själv och hon visar att hon klarar av det!



Nu är det dax att väcka nästa lillskrutt för en busdag på förskolan. Jag är runt knuten och det blir fler uppdateringar i eftermiddag.

Hugs for so long!


 Linda Olsson

Klart att du ska va stolt över din fina tjej! :) Jätteduktig ju! :)



Sv; Ja, jag är fortfarande lite öm, och helt gul ;)

Kram



URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?