Ljusa kvällar

Efter regn kommer solsken. Vi har haft en underbar klarblå himmel och behaglig temperatur ute idag.
Vi har så underbart ljusa kvällar nu och blir glad av att veta att vi lider mot varmare tider.

Häromdagen kom våra små älsklingar hem med en handfull plockad blomster ur rabatten och från gräsmattan, det påminde mig så mycket om midsommar med alla dess färger. Dagarna går ju så fort & om bara 1½ månad blir det ett faktum!
Midsommardans runt stången och ett härligt firande i Gnesta med familj & vänner är lite av vår tradition. 
 Hur firar ni?



Nu är det söndag i g e n och det är alltid lika tråkigt och avsluta helgen när man varit lite ledig och haft tid för familjen. Jag älskar helg och ledighet. 
Nu blir det mys och lite skön massage av maken på min onda rygg.

Hoppas ni får en bra start på den nya veckan.



 Frida

Tack för din fina kommentar ;)

Har varit dålig på att svara och att uppdatera nu ett tag.



Vilket fint kort du tagit på blommorna!!

Ser också fram emot ljusare tider nu och sommar.



Hoppas allt är bra hemma hos dig;)

Kram



URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/



 Madeleine - Mamma - Foto - Oslo

Inatt hade det tydligen varit helt galet här - jag måste ha sovit djupt, skönt, annars tycker jag att det är lite småläskigt med oväder :)



Kramar



URL: http://madeleines.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?