Bakom linsen med Canon 550D

Good mornings! Denna dag bjöd på en sjuk & ledsen liten gosse 6.30 i morse. Så det blev VAB för min del idag. Den berömda s k ä l l a n d e hostan för "Falsk krupp" har bosatt sig på hans luftrör och det är inget ovanligt förekommande för hans del. Ofta när han drabbas av ett virus dyker "den" upp.
Mammas lilla ♥
Vila, mys och dricka har jag ordinerat denna gråmulna fredag.

Efter intagen lugn frukost har jag nu lekt färdigt med min Canon 550D och fotat dessa underbara bilder :-)
Jag är absolut i n g e n expert på området men jag försöker lära mig och det går bättre och bättre ju mer jag håller på. Jag känner mig väldigt nöjd av det jag ser...

Vad tycker ni?



En liten promenad i friska luften gör gott mot hostan och sedan väntar vi in resten av familjen för att inta fredagsmyset till högsta nivå!

Trevlig fredag till er finisar.



 Jouline♡

Ohh.. så fina bilder vännen :) helt otroligt vackra! Inte kul att ha en liten sjukling hemma, hoppas han tillfrisknar snabbt. Min sambo vart så envis idag att han åkte till jobbet, men han kom hem vid lunchtid vilket jag kände på mig, förkyld som bara den :( Nu är vi hemma och ska mysa hela helgen. Jag har precis bakat sockerkaka och det fick sambon att skina upp lite extra :) KRAM!



URL: http://stylebyjouline.blogg.se/



 Linda Olsson

HELT UNDERBARA bilder! Jäklar va duktig du är med kameran! :D



Sv; Tack fina du, va gullig du är! :)

Trevlig helg!

KRAM



URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?